expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

July 15, 2010

Ibu-ibu..Mari Fikir

...nak masak apa malam ni. Ada cadangan? Semalam di Jusco nampak ikan pari segar bugar. Bakar dalam chefel pan pun sodap nih. Uols dinner apa? Has, I tau u tak masak, u makan sodap malam ni kan. *jeles*


5 comments:

linahilmin said...

i cook nasi lemak, ayam sambal..

FAM said...

Lina: sedapnye!

honeylanz said...

yeah... mysis offer diri nk msk sedap!! hehehe..hmm kalu guna chefel..Has suka msk daging black pepper..cepat empuk

m-i-o said...

aku takde idea. aku suh suamiku tengokkan sayur pucuk manis (sungguh kampung lidahku hari ni, haha!), konon tetiba nak makan masak lemak - tapi suami cakap pucuk manis yillek.

oleh itu, aku kering idea. mungkin patut masak sayur buncis, ikan goreng cicah air asam. hahaha. menu pemalas tu.

p/s: dh lama banget tak makan ikan pari. xde idea gak - asal pari je memang pikir asam pedas. ada resepi lain?

FAM said...

Has: tu la..daging black pepper ek. hmm..blh dipertimbangkan. hehehe

Zufa: ikan pari bakar cicah kuah asam & kicap. wajib ada ulam2. fuhh! layannn beb