expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

July 14, 2010

Ohh Anak, Ingat Mommy ni Cop Duit Ke?

"Mommy, nanti mommy beli la ini untuk Nia. Tak yah dah Nia guna mommy punya lagi"

Mau tau apa yang anak sulung saya mintak?






























Ini aje.....katanya. Hamboi budak sekarangkan....




pic googled.

10 comments:

honeylanz said...

hahahah..sama aja dgn ayat ac ;)

Queen said...

ini AJE..ahaha..mama dia dah garuk kepala ini aje..agagaga

FAM said...

Has: tu la bdk skrg. hover!!

Queen: bkn garu kepala dh, 1 badan! xtahan tu, ini aje. adoiiii

aizuraawang said...

hahahahaha... kes conquer laptop mama lah nii??

Queenin Murni said...

dania dah tau mama nak angkat lv.. tu yg dia ketuk mama siap2 tu.. heheh!

ala, laptop barbie je mama.... :p

FAM said...

Zura: tu la..tiap2 mlm nak main game barbie's closet. tukar2 baju la etc tu.

QM: ohhh tidakkkkkkk!!!!

synn said...

salam kenal..
baru2 ni anak sy suruh sy beli handphone..kaler pink..sabaq ja:)
mmg budak skrg ingat mak bapak dia cop duit:)

aizuraawang said...

hahahaha... sama macam lyssa... kat barbie.com tuu hari2 melawat...

noniey said...

hehehehe... betul2.. lepas tu siap bleh plak tambah.. murah je mama.. tu yang tak tahan tu..

FAM said...

Synn: hye u! mmg kan. dia igt asal dia mintak je dpt. pening!

Aizura: tu psl dia minta laptop sendiri. konon tak yah berebut. haihshh

Noniey: mcm la dia tau murah tu cmne, mhal tu cmne kan. kita yg mak dia ni naik botak pikir.