expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

July 13, 2010

Time is Ticking

Hanya tinggal kurang dari sebulan kita akan berpuasa. Uols dah ganti ke? I zero-ganti uols! hahahahahaha. Lepas puasa, raya pulak. Saya pening nih, baju raya belum ada. Kain dah hantar tailor tapi macam nak tukar pulak. Banyak songeh betullah!

Harap-harap puan tailor sudi menerima kain pelanggan banyak songeh ni nanti. Errr, tema tahun ni?













Colorful!

7 comments:

honeylanz said...

Has pose hr ni...tp bj raya dah siap 2 psg..hehhehe

Queen said...

owh..i loikee

FAM said...

Has: syoknye..semua dh ready. tgu raya jek.

Queen: u loike apa ek?

mama hannah said...

i dh ganti habih! :))

KV said...

keh keh keh...colourful pun lawa apa. Cam pelangi.;P

FAM said...

Tun: syukur! hehe

KV: aah kak. sorg pink, sorg green, sorg purple, sorg blue. meriah!

noniey said...

kat kuantan ni tailor sume dah tutup kedai dah.. nampak gayanya kena beli baju siap je lah tuk satu family..