expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

December 9, 2010

Even He Did It


Tidak susah nak gembirakan hati mak ayah kita. Tak perlu keluar kos beribu, tapi kalau depa dapat lagi seronok laaa. Sekali sekala balik kampung, tolong mak ayah kat rumah pun diorang dah suka sangat kan.

Last few days officemate saya mintak saya buatkan tiramisu di office. Haaa, jangan tak tahu, office saya ada pantry seciput tapi dah macam-macam kitorang masak. Kesnya sebab area office ni adalah sangat takde eating place. Balik-balik duk pegi kedai makan sama sampai jemu. So sekali sekala we all masak sendiri. Tak yah meriah sangat, cukup satu dua lauk, makan sampai licin!

Eh, berbalik ke tiramisu tu. So saya pun buatlah tiramisu tu. Godek-godek, simpan. Petang makan beramai-ramai dengan air teh o kurang manis. Dijadikan cerita, seorang officemate lelaki saya ni jatuh chenta sama sayatiramisu tu. Dan, baru-baru ni dia balik kampung dia sudah bikin itu tiramisu di kampungnya. Katanya, mak saya suka sangat tiramisu tu.










I am just too happy I can make them happy ;)

No comments: