expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

April 1, 2011

Verani Mereka Cabar Saya


Hah, hari ni 1 April kan? Kalau dulu-dulu masa sekolah dah sibuklah nak kenakan kawan-kawan serta cikgu-cikgu. Sana sini april's fool. Kadang tu siap draft plan seminggu awal apa nak buat kat kawan-kawan. Beriya sungguhlah. Sampai hari sebenar, bley lupa ari tu 1 april. Kah kah kah!!!

Ni cerita semalam. Adek manes CC ajak diet berjemaah. Dia perlu kurus sebelum Dec sebab nak naik pelamin jadi pengapit bff dia. Haku pulak kena kurus sebelum middle May sebab kazen aku kawen. Eh, kazen ko yang kawen, apsal ko yang kena kurus? Sebab nak melaram lawa-lawa amek gambar gedix-gedix maka haruslah kurus kan?

Baik, saya sahut cabaran. Mari berdiet secara sihat. Persetanakan pil kurus, air kurus, baju kurus. Mari berdiet dan bersenam untuk kecantikankesihatan sejagat.

Ada sapa mau join???


Oh....Joy, kau sumber ilhamku. ngeeeeeeeeeeee

2 comments:

Joy said...

suka ada geng! berdiet n bersenam sesama..baru bersemangat...now seram skit..selera mkn mcm membuak2..gitu...xpe xpe..kita lari laju2..hehehe

azzamoro said...

good luck babe!! :)