expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

June 13, 2011

Ladies Day


Friday hari terakhir cuti sekolah, aku cuti. Plan macam-macam tapi satu pun tak jalan. Last-last, aku tanya Dania, dia nak buat and pegi mana. Dia jawab, 'Nia nak pegi KLCC tapi Nia nak naik train (lrt). Beresss! Tak susah dan jimat. ;p

Bersiaplah aku dua beranak. Sampai stesen lrt jelatek, tiga kali aku pusing takdak parking. Ada pun jauh. Aku malas dan takut jugak jauh-jauh sebab flat area stesen tu dah takde orang duduk, cuma tinggal wokshop aje dengan jantan-jantan. Uishhh....lagi ngeri aku tengok. Hahahahaha

So, aku ajak Dania pegi Mid Valley aje. Aku janji she gets to play and buy books. Dia dengar buku je terus ok. Senangkan anak aku?

Acara wajib bila sampai. Aku kalau pegi mall memang wajib snap gambar location. Untuk kesenangan diri sendiri. Kalau lupa, jenuh aku nak cari keta nanti. Uols pun elok buat. Hihihi


Sesi khatam buku mahal. Dania ni janji dapat belek-belek buku disney princess dia dah puas hati. Tapi siaplah dengar dia berleter nak itu nak ini. Nak dress macam princess, nak crown macam princess, nak shoes macam (cinderella) princess. T__T


Lepak Delicious tapi makan Baskin Robbin. Bley gitu? Hahaha. Aku order sticky date pudding & orange juice. Ice cream abis, orange juice abis, date pudding aku sampai ke sudah tak sampai-sampai. Bagoss...aku kenyang dengan ice cream Dania je.


The ladies :)

No comments: