expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

August 8, 2011

Fuchsiaholic


Aku memang suka gila warna fuchsia nih. Asal nampak je berkenan. Tak kiralah untuk apa skalipun. Memang favorite color. Dedulu suka purple. Tapi payahnya cari baju purple yang cantik. Kadang tu ada purple and fuchsia, mesti yang fuchsia pulak yang nampak lawa. Tu sebahagian koleksi baju fuchsia yang aku ada. Ada lagi, ntah kt mana sebab almari ada 4.


Top and shoes


Wristlet yang mana sudah menjadi rebutan Dania and Nisha. Grrrr


Banyaklah lagi kalau nak kumpul tepek kat sini. Handbag pun ado. Cuma aku belum verani nak pakai seluar warna fuchsia nih. Macam nih...


Aww....hawt!! Kalau body hawt boley le. Tu pun dah pakai kang, tak sempat kuar bilik. Opps...



Sempena bulan mulia ni, macam gini sudehh...
















Manes kan? ;p


So, what's your colorholic?



4 comments:

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

mmg manes..fuchsia ni ada iras mcm shocking fink jugak gak?

FAM said...

Joy: aah. sama je, tp kalo shocking dh mcm shock sgt pulak. hehe

m-i-o said...

ahhhhh kita serupaaaa :P

aku suka apa2 aje la yg dalam range pink-purple-magenta-fuchsia. memang betul, klo kat kedai letak same pattern with different colours, memang kaler ni jugakkkk yg nampak paling mengancam :P

bila bukak wardrobe - alamakkkkk - apasal semua baju banyak kaler ni aje? apakah!

tapi aku avoid pakai tudung kaler ni. sebab sedar diri adalah berwarna errrr theobroma cacao a.k.a coklat - kahkahkah! klo pakai tudung pink pun, yg betul-betul cair, sungguh tak kompiden aku pakai yg shocking2 segala. hahaha.

FAM said...

MIO: adakah org yg lahir sept 11 mmg gini jadinya? hahahaha. aku pun weh, xbley pakai tudung pink terang benderang. cam kusam jadi muka aku.