expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

November 25, 2011

Anak yang Exam, Mak yang Celebrate


Biasaaaaaaaaaaa! Tu tandanya mak pun gigih jugak. Gigih memastikan si abah gigih mengajar si anak buat revision. Ehh? Ni baru betul, lembu punya susu, sapi dapat nama. So abah is lembu, aku is sapi? Dania susunya? hahahahaha. Ok...apa yang aku rapekkan nih.

Result exam Dania dah dapat. Ada sedikit turun dari mid-term exam dulu. Teacher cakap banyak careless mistakes dan juga over-confident mistakes. Nak gelak pulak aku dengar pasal over-confident mistakes tu. Ada jugak style gitu ye. Could also be sebab masa exam dia demam. Ntah la...tak kisah sangat. Still she gets 4As and 1B. Cuma percentage ada sedikit turun la. Ala..baru 5years old. Janji she did learned a few things, mingle with friends dah cukup.

Even now pun dia dah boleh membaca. Pegi mana-mana mesti nak bawak story book dia. Baguslah. Dania memang dari baby suka buku. Klau tunjuk flash cards, colorful books memang dia duk diam. Unlike adik dia, tunjuk buku sekejap je. Lepas tu attention dah ke lain. Haihh...boleh tak ikut kakak suka buku dik? jimat duhet mommy xyah beli toys beli buku je

Anyway, lepas ambik result, we all jalan-jalan kejap. Aku dah set in mind nak try TGI Fridays 2 course meal promotion. Owh...dan juga mini dessert cup tu. So memang cantik sangatlah ada alasan kan? hahahaha


Kasi collage je la malas nak upload one by one. Hahaha. Kids cream sauce spaghetti tu sedap gila. Aku rasa aku yang banyak makan instead of the kids. Nasiblah korang ;p



No comments: