expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

September 11, 2013

13 Going 33


Assalamualaikummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Helllllloooooooooooooooooooooooooooooooo

HAHAHAHAHAHAHA

Wujud lagi blog aku ni rupanya. Ingat blogger.com dah delete ke hapa LOL

Serious dah malas nak tulis apa-apa. Konon-konon self journal la kan. Dah asyiklah bertenggek kat twitter, instagram. Semua dah update situ, maka malaslah nak update kt blog ni. Malas nak tulis panjang-panjang. Haihhh semuanya malas la.

Anyway, I am 33 today. Haaaa tetiba je rasa dah 33. Apakah perangai, ilmu, pemikiran setanding dengan umur? Masya Allah rasa macam mentah lagi.

Tapi, aku syukur. Syukur diberi peluang bernafas lagi. Syukur diberi peluang untuk terus mencari ilmu, memperbaiki diri untuk jadi yang lebih baik dari semalam. Syukur didekatkan dengan orang-orang yang membawa aku ke jalan yang lebih baik. Eh rasa sebak pulak ecehhhh :p

Lepas ni aku rasa sama ada aku delete blog ni, ataupun private kan terus lah. Dah tak sesuai dengan usia nak berblog bagai secara public. Memang tak de readers pun kan hihihi. Syok sendiri ye nii.


Semoga usia 33 memberikan aku lebih kesedaran, mendekatkan aku pada Allah swt, keluarga. Aminnnn


No comments: