expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

March 26, 2009

Khas untuk Erma

Erma, kalo ko baca ni sure ko perasan...Huhuhu

Situasi pagi td, jam 8.15am. Tengah dalam usaha memakaikan dyper dan baju Dania untuk ke nursery (biasanya macam-macam helah dia buat sebelum kena tarik)

"Mommy, Nia g school ke?"

"Ye la...cepat sket. Semua orang dah lambat ni"

"Nia duduk dengan Aunty Ema boleh?"

"Haa? Mana ada Aunty Ema..Aunty Ema work laa"


"Uncle An?"

"Uncle An pun work"

"Aunty Ema, Uncle An work?"

"Haaaa...cepat cepat!"

Aku pun agak pelik macam mana pagi-pagi ni dia boleh ingat kat korang..or anak aku memang pandai cari alasan tak nak ke school? huhuhuhuhu

3 comments:

Mama Adib said...

muah muah muah nia pun nak auta cam adib ker

Cutestamoi said...

Alaaa.. *terase terharu plak*.. Nia ingat Aunty Ema ngan Uncle An eh? Bagus bagus. Nanti Aunty Ema banjer Nia esklem. Mommy Nia banjer la diri sendiri.. hohohoho

MommyDania said...

erma: aku tlg jwb on behalf, "yeay! nia nak haagen dasz ye aunty ema!"