expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

April 18, 2009

Balik Kampung..ohhh ohhhh ohhhhhhh

Esok Hari ni saya dan keluarga balik Muar. MIL saya buat kenduri kecik-kecik.
Selalunya saya tak kisah nak balik kampung, in fact I'm looking forward sebab seronok dapat berkumpul dengan adik beradik (ipar), tengok Dania main-main dengan cousins dia.
But this time, saya malas. Sebab Dania is not feeling well. Dia ada dua ulcer kat lidah dia. Asyik merengek sakit...sakit. Kesian dia...nanti dah jumpa cousins & uncles dia sure nak main, tapi tak larat pulak. Lagi tension!
Hopefully she will recover fast. And boleh makan macam-macam seperti biasa.
You all buat apa hari ni?




p/s: alahai....tak dapat tengok AF malam ni...

5 comments:

Cutestamoi said...

Aku kat Gemas Baru!! Huu.. Mari la jadi menantu solehah.. ekekekeke..

mama HZ said...

aku lak baru balik dari sekolah.ada sukan.esok ada lagi sukan..huhuhu

mama_uzma said...

alalaa...ciannya nia....

Uzma lak baru blik dr OU...
pagi2 da kuar jalan..hehehe

l i e y n said...

AF tak best pun....takyah sedih...
balik kg lagi best!
dania, get well soon k...

noniey said...

kesiannya dania ada ulser. mesti dia tak berapa nak makan..