expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

May 22, 2009

I'm Happy...I'm Happy... 60's TV


Ok...salah lirik!

Tapi saya happy. Happy sebab semalam selepas dah lama tak dapat lunch bersama Mr Hubby, saya paksa dia lunch bersama saya di KLCC, where else?? Susah tau nak ajak Mr Hubby ni lunch sama. Pastu kalau nak ajak lunch harus KLCC saje sebab dekat dengan ofis. Siap berambik berhantar tau! Ok,di KLCC we all makan di Burger King saje. Lepas makan, haruslah jalan-jalan cari pasal bakar lemakkan? Saya ajak Mr Hubby meronda sekitar Isetan. Tengah jalan-jalan, Mr Hubby bersuara,

"Yang, tengok kasut" sambil tunduk ke bawah dan menyelak sedikit kain saya. Dalam hati saya apasal nak tengok kasut.

"Semalam abang lunch dengan Ani, Sal, Fazli (semua bukan nama sebenar) lepas tu datang sini. Ada kasut keje cantik. Nak tengok?"

Dengan hati berbunga gembira saya terus tarik tangan dia, "Jom. Mana?"

Dan akhirnya, dia milikku. Cewaaaahhh. Ohh, saya sempat jeling ke sandal Enzo idaman kalbu ada sale, 10% jek!!...dia memang bukan belum milikku......

Inilah dia kasutnya. Ada 50% sale. Pandai jugak dia pilih ek...

Ahha....tak payah tunggu lama-lama, hari ini jugak saya pakai. Yahhooooo!!!




11 comments:

Cutestamoi said...

Uii.. Joned kuar mkn ngan pompuan2 lah. Tak jeles? :p
Gile bapak tinggi heel tu.. hensap la sakit kaki!

FAM said...

erma: ala..dgn akak2 laa, sorg tu laki le bos dia. so far ok, tak sakit ;p

Diver Mom said...

haha.. bagusnya mr hubby you! :)

cantik kasut! :)

mamaDhea said...

cantek ar kasut.. tp heels nyer tu ngeri kita tgk.. dah laa tak gheti pakai heels.. ekekeke.. pandai jugak ur hubby pilih ek.. ;)

Fateen SM said...

cantik..mmg cantik..ada taste gk ur hubby ek..

ps:rindu nk pakai heels cenggitu.. dolu2 masa keje pejabat adalah.. laa ni kalau beli compem terperap dlm kotak jer..huhuu..

mama uzma said...

cantik....best gakkan abah nia..pandai pilih...

mcm muse x penah nak gitu...sbb dia tau semua yg dia pilih iena x penah kenan...hahahahaa....tu dia malas...

FAM said...

Zu: tu la..its unsangkarable! hahaha

mamadhea: TQ! eh..ok, tak tinggi sgt

fateen: aah la..skrg duk umah je ek..sy pun pakai time gi jumpa client jek nih

Anonymous said...

wehh..beshnye mr.hubby pilihkan..cantik la patern cam gitu.

FAM said...

to all: on behalf Mr Hubby, thanks. cewahhh! ;p

l i e y n said...

bestnya cik abang offer kasut baru...
kena terima kasih daun keladi lebey2 kat mr hubby tu!!!

noniey said...

pandainya dia pilih.. memang cun lah tuk wife dia..