expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

July 14, 2009

Jurucakap Baru Ariani

Kuala Lumpur Setelah bertahun Ekin Mawi menjadi model dan jurucakap bagi tudung Ariani, tamatlah sudah kontrak yang dimeterai. Desas desus mengatakan Ariani tidak akan menyambung kontrak itu kerana sudah ada model baru yang jauh lebih muda dan segar yang mana boleh menarik minat lebih ramai golongan tidak kira tua dan muda.

Model ini dengarnya tidak pernah mengikat kontrak dengan mana-mana produk, justeru ini menjadi tapak permulaan beliau. Siapakah model itu?


























Beliau yang kecil molek ini namanya Amirah Nur Dania atau lebih senang dipanggil Dania. ;)

Hik...hik...hik....jangan marah ahhhhhhh



10 comments:

mama uzma said...

hahaaha...terkejut la gak baca awal2 td...

alalaa...comeynya la nia nih...
cubit pipi baru tau..hihi

kirana said...

ahak! cute2..

jahat la ko ni...heheh

Queenin Murni said...

wo.. i prefer this one! wayyyyy better than ekin! heheheh!

tp awat serkup senget nyah?? :P

MommyDania said...

Mama Uzma: terkejut ke? berita sensasi nih!!

Kirana: nakal sket2 jek. Pn Ekin jgn kecik hati yek...ahaks

Queenin Murni: model amatur la katakan..senget tu trend baru nyah

honeylanz said...

cik model sungguh natural beauty... x payah make up tebal2...hehehe

Umi Nawfal.. said...

ahaks! cutenye model baru nih!!

l i e y n said...

aku ingat betul2 tadi! macam ayat berita dalam surat khabar...

ok gak dania jadi model...chumel sangat!

apsal aku tak jumpa design yg dania pakai kat ariani kuantan?

rasa nak ke ariani hari ni...ada baju baru tempah yang belum ada tudungnya!!!!hehehehehehe

MommyDania said...

Honey: aah...bedak johnson aje

Achu: hehehe...TQ

Lieyn: ado laa! eh, tp kt kuantan nun aku tak tau la kan.

Cutestamoi said...

Alaa.. cutenye Nia!! Cantik dagu die.. meh tukar ngan aunty Ema.. muahahahaha..

noniey alias said...

hahahahahaa... tapi memang confirm dania lagi cun dari ekin.. memang kalah habis ah ekin tuh..