expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

July 20, 2009

Sedang gigih...

...mengganti puasa. Malu nak mengaku. Maklumlah semua ramai yang dah langsai hutang puasa, saya baru terkedek-kedek nak mula. Takpelah, janji hutang dilangsai. Kalau tidak nanti kena denda.

Ini juga kira praktis saya menjelang Ramadhan nanti. Setakat jam ini, saya masih ok walaupun perut dah berdongdang sayang. Sabar je baby adik, mommy puasa jap. Nanti kita santap macam-macam ok! Pagi tadi Mr Hubby telah baik hati meneman saya bersahur. Haa...kenapa kena teman? Sebab saya takut nak turun ke dapur sorang-sorang. Sunyi semacam rumah parents saya nih.

Esok-esok gayanya kena standby roti kat bilik siap-siaplah. Tak kan Mr Hubby nak turun tiap-tiap malam pagi kut. Huhuhuhuhuhuhu


Hmm....setakat sekarang nih, xde pulak menu yang terfikir menarik untuk berbuka. Ganti puasa 1st day, kenalah grand ye dok? Hahahahahaha....ngada-ngada! Nak makan apa nih??? Ideas!!!

13 comments:

Anonymous said...

go..go..mommydania go.. has ada 2 hr aja lg...pastu raya!!

MS said...

walah dua hari je ke lagi, go go u can do it,

ha ha saya pun berjaya habiskan 1st rejab ritu, suka bangat,

harap2 ramadhan nanti leh laa puasa penuh

Queenin Murni said...

ha tu la.. dulu masa baby adik blom terbina, tamo ganti siap2.. keh keh, pandai bebel kat org, padahal diri sendrik ada 1 hari lagi.. skang tgh offline.. onhold dulu.. :P

even tak puasa.. pagi td kena bgn sahur jugak..kes terbalik.. kena teman mr husband sahur.. takat teman je takpe lagi.. ni kena masakkan jugakk... :P (buat scramble egg je pon.. heheh)

FAM said...

Has: 2 je? bestnye...i ada 4 ari lg.

MAdib: insya Allah blh. kita posa sesama ek

Queenin Murni: heheh..tu la. asyik delay je, skrg kelam kabut

cysev3n said...

mak ada lagi niiii.. seminggu sehari.. lambat la nak abis :P

KV said...

akak kalo puasa mmg nak makan mcm2. Haha

AiNeRzA said...

walllaaahhh...mommy dania...saya pun sama...sama-sama la kita berbuka yerk...aminnnnn

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

leez pon lom abis ganti pose maa.. so, jgn malu, jgn segan! mengakulah! ha3..

FAM said...

CY: ari ni posa tak? ke ada hari tertentu posa dlm seminggu tu?

KV: mmg la kak, sat lg nmpk semua , semua nak!

Ainerza: yok! sama2 berbuka yek!

Areleez: iye ke? meh posa meh

Diver Mom said...

go mommy dania!

saya pun ada 4 hari lagi nih.. :(

x tau bila nak qada'.. haha :)

mama HZ said...

Gambate beb!Dont worry,time Ramadhan nanti ko akan rasa seperti biasa jer.Mcm aku dulu,b4 Ramadhan,kul 3 jer dh rasa lapar.Alhamdulillah,time bln pose,rasa biasa jer.Allah menolong ibu mengandung :)

l i e y n said...

you can do it!!!!
aku dah 3 tahun puasa penuh...tahun ni mcm tak je!huhuhuhu....

hadina said...

alahai..ina ada 2 hari lagi tak ganti..tak lama dah nak Ramadhan ni..harap2 dptlah ganti ..aik,bukan stakat harap je,mmg kena habiskan..kalu tak kena denda lagi byk..fidyah belum bayar lagi..
sama2 lah kite selesaikan ape yg belum selesai yer..

:)