expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

July 15, 2009

Ubahsuai

Saya seperti mahu membuat pengubahsuaian rumah bilik beradu saya. Nak ubahsuai rumah, bukan rumah saya. Ubahsuai bilik aje la..

Dah empat tahun bilik itu sebegitu rupa. Sama saja. Cuma bezanya, dulu katil satu, sekarang dua. Silap-silap lepas ni tiga, masuk pulak baby cot! Ohhh...dah macam dorm la pulak.

Maka, pengubahsuaian yang boleh dibuat adalah menukar cat bilik dan langsir. Nak raya kan? Hehehehe... Persoalannya, siapa pulak yang rajin nak alih-alih barang perabot semua? Hmm.. Dah tentu saya akan kerah tenaga Mr Hubby dan adik ipar saya. Ohh jangan risau bang, nanti I buatkan lemonade yek!

Dan, di mana nak cari langsir yang cantik, moden dan harga berpatutan. Saya dah jenguk SSF, phewhhh! Memang lawa tapi mak aih, boleh tahan mahalnya. Mak kira-kira untuk bilik dah RM800!!!

Any ideas?


P/s: Ni kira mengidam jugakah? *wink*

3 comments:

Queenin Murni said...

ke nilai1 jek...
pening kepala nak memilih..

just bg ukuran.. nanti dia jahit and siap pasang cangkuk sekali..(kalau nak yg bercangkuk lah kan)

tinggal balik nak gantung jek.. :)

kirana said...

ayat utk pujuk hati bila nak beli langsir mahai

""tak per..sekali sekala...bukan hari2 tukar :) "

MommyDania said...

Queenin Murni: adoii..nk gi nilai tu sama mcm nk jejak jln TAR. kena persediaan mental & fizikal. hehe

Kirana: clever!!