expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

September 2, 2009

Dua Malam

Sudah dua malam berturut² anak dara saya nak tido di katilnya sendiri. Disebabkan katil itu masih belum punya pengadang, maka bantal bertimbunlah di sisi katil supaya dia tidak jatuh.



Susahnya nak cari bed fence nih. Tidolah Nia dengan bantal banyak² tu yek!

7 comments:

Mama Adib said...

wah bagusnya Nia

dah pandai tidur sendiri ee

abg adib bila ntah nak tidur sorang-sorang

KV said...

dah nak jadi kakak kan, kiranya berdkari lah tu. Bravo dania!

honeylanz said...

lena dania tido. ada terjaga tgh mlm tak??

MommyDania said...

MamaAdib: idak le sorg2 pun. aku tido kt katil sebelah. hehehe

KV: mungkin kut kak.

Has: alhamdulillah..skrg tido straight xde bgn2 dh. lega!!

noniey said...

wah nyenyak nye dia tido.. malam2 dia nangis2 tak panggil ko?

mama uzma said...

Sweet sgt...
nia mmg dah bersedia jadi kakak
lah...pandai nia..

MommyDania said...

Noniey: xde pulak. tido dgn nyenyaknya. tp kdg2 ada la dia ngigau ke apa cmtu.

Iena: harap2 laa...aminnn