expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

September 14, 2009

Presenting...

Cerita dah lama. Masa hari merdeka dlu. Hah...lamakan? Oh tapi saya bukan nak bercerita pasal merdeka. saya ni bukan patriotik sangat pun.

Pagi tu Mr Hubby suruh siap². Bila tanya nak pegi mana, katanya Ampang Point. Bila tanya buat apa, jawabnya ikut saja jangan banyak tanya. Hmm...sambil bersiap tu jenuh la jugak saya duk pikir, apa nak buat kat Ampang Point tu. Shopping? Tak menarik langsung. Tapi suami dah ajak, patuh aje la kan. Dah siapkan Dania, saya pulak bersiap. Kata nak ke Ampang Point aje kan, saya pun siap ala kadar la. Pakai shirt, jeans dan sling bag lama.

Sampai², dia pusing ke satu kedai ni, berhampiran dengan Ampang Point. Siap dapat parking betul² depan kedai. Memang meriah kedai tu. Saya tanya dia, nak beli apa kat sini? Dalam hati dah berdebar². Teruja ghairah pun ada.

Sebelum turun, Mr Hubby pesan. "Jom. Pilih mana suka. Bajet rmXXXX." Haaaa???

Tercangang² jugaklah saya di depan kedai tu. Mr Hubby dengan Dania dah lama masuk. Sebab apa? Dania dah nampak belon & akuarium besar. Berlari budak kecik tu. So pendekkan cerita...



















Advanced birthday present
merangkap hadiah raya dan juga hadiah anniversary saya. Banyak untung woo mengandung nih..mulah rejeki.Alamak, nampak gaya anniversary nanti takde hadiah la ye? *wink* Untuk Dania pun ada walaupun bukan birthday dia tapi kecik je la..haruslah beraya nanti mata saya kat tangan dia je 24/7, takut jatuh....niaya jek!


7 comments:

Nurhayati said...

wah syoknye.. mesti bling2 di pagi raya ni ;)

noniey said...

wah bestnya.. bukan senang suami nak ajak gi kedai2 macam ni nih.. beraya sakan lah mak dgn anak.. hehhee

mama uzma said...

wahh...
mmg syokkk masuk itu kedai...
nia pun bergaya sakan la tu yee..

kirana said...

besnyaaaa serprise gini hehehehehhehe

bukak la dlm tu nk tgk bling2

MommyDania said...

Yati: belum raya dah bling2..dasar tak sabar..hehee

Noniey: mmg bkn senang, payah yg amat. kdg tu ajak jenguk2 pun dia tak nak

Iena: bdk tu mmg hover. ntah apa yg dia ayat kt abah dia tu..

Ana: kecik je..ngeeeee

honeylanz said...

fuh.. H.J kt ampang point byk design cantik² ;)

hmm.. nk guess leh?.. dr box if purple color biasanye "white gold"..sorry tbz body lak hr nih :p

MommyDania said...

Has: diorang wat merdeka sale..fuhh! mmg gempak la.

*wink*..dania's gold.