expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

December 1, 2009

Seperti Dijangka

Memang seperti yang saya jangka semalam, Dania had a really really fabulous time yesterday. Macam mana saya tahu? Ohh...sebab sepanjang hari dia bersama cousin dan uncles dia tidak tido siang langsung. Nada!

Melalui report yang saya dapat semalam, memang happeninglah sepanjang hari dia tu. Mula² main² dengan cousin dia, siap ada storytelling session dengan uncle ntah apa ko cerita kat budak² tu Uda. Then siap² pegi prince court medical centre untuk tgu cousin dia operation. Sambil tunggu tu duk berhempas pulas main kat kids room kat spital gah itu. Toys and playland pun haruslah gah kan.

Lepas selesai urusan prince court, since tak panas, di bawa pulak main² kat taman KLCC sambil jamu makan mc donalds. Fuhhh!!! Dah abis main kat taman, bawak pulak masuk main keta syiling dalam KLCC. Pendek kata main ajelah!

Saya dan Mr Hubby sampai ke umah SIL, budak² ni pun belum balik, and it was 730pm! 830pm kami balik, Dania dah flat tido tak sedar diri dalam kereta sampai ke pagi nih. Bangun pagi pok pek pok pek duk cerita kat papatuk dan nenda aktiviti semalam dia. Nia...Nia....


3 comments:

noniey said...

best je kan bila tengok anak keletah camtu.. n sangat comel bila dia bagitau dia penat sangat..

Anonymous said...

mmg sakan la dania ber main semalam. sampai ke pg tido..

FAM said...

Noniey: best mmg best tp nk blk smlm tu..histeria bdk nih xnak balik. jenuh laa

Has: sakan sgt. pg td cerita mcm xcukup nafas punyalah beriya nk cerita