expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

January 4, 2010

Oh Tidak!

Ohh...belum beranak ke-dua saya sudah jadi seorang pelupa yang sangap! CY4.0, you are way better than me!

Hari tu saya ada keluar dinner dengan keluarga. So biasanya kalau keluar dinner area rumah, saya cuma bawak wristlet. Malas nak bawak handbag. So dalam wristlet tu saya letak sedikit RM, IC saya, IC Dania, lesen memandu dan ATM card. Kira yang paling basic la tu. Dan biasanya juga setiap kali balik dari dinner saya akan terus transfer kad² itu kembali ke wallet saya dan masuk dalam handbag.

Dan pagi tadi lepas breakfast kat kedai mamak di ofis, barulah saya perasan segala tok nenek kad dan RM tu saya lupa nak transfer. Maknanya masih dalam wristlet saya tu. Dah la pagi tadi selamba bawak kereta ke ofis. DAN lebih selamba langgar lampu kuning/merah sebab main pecut je! Nasib baik takde polis sebab hujan.

Haih...petang ni nak balik haruslah drive dengan kadar berhemah gila. Boleh masuk lokap wooo drive tanpa lesen & IC!!! Janganlah ada polis trafik baca blog saya.

3 comments:

kaezrin said...

ahaks..itulah kiter kan..husband saya sll bising tulah u dalam bag ada anak2 lagi mula atercicir sana sini...kiter nih punyer organize bag kecik 1 utk mekap..bag kecik 2 utk wayar2 cable..bag kecik 3 utk..blablabla....kesudah nya tetringgal satu cari pasal ok...

Nanak said...

masa mlm tahun baru tu, baru perasan i keluar tak bw wallet..dahlah i ganti Hubby drive time tu..kebetulan ada road block..OMG!..nak tukar seat pun tak dpt dah..terpaksa dgn peluh dingin & try kontrol supaya tak terbabas sbb terlalu takut..hahaha..
nasib baik polis tu tak suruh i stop & minta lesen...

FAM said...

Elin: itu la..lps tu masa tak bawak tu la mcm2 benda nak buat kan? it always happens at the wrong time!

Nanak: nasib baik la kan. dibuatnya polis tu lambai suruh ke tepi, niaya jek!