expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

July 8, 2010

Hati Kecewa, Saya Bawa Diri

Ya. Saya dikecewakan. Saya kecewa campur sedih campur hiba. Biarlah saya pergi membawa diri yang duka lara ini. Apa lagi yang ada di sini melainkan kepedihan hati dan perasaan. Untuk apa lagi saya menunggu benda yang sudah pasti tidak akan menjadi nyata. Saya mahu pergi. Saya pergi membawa diri. Di sana lebih bermakna, mungkin ada jiwa baru di sana.




















Saya ke Muar, balik kampung dowhhh! Mak sedih noks, German kalah. sob...sob...sob...

8 comments:

linahilmin said...

me too!
hari yg murung! :(

l i e y n said...

cheh! aku ingat apa tadi....world cup tahun ni lain sikit. final nnt mesti tengok gak kan? the oranje menang tahun ni...

Ealyie said...

ngehhh..:p
kan ku dah kata... kita tak sehaluan..
eh, apapon kita tetap sekampongggggg!! ahahaha..;)

Queen said...

hihihi..semoga bertabah la german dah kalah..ngeeee

KV said...

akak pun sedih, tapi hidup mesti diteruskan. hua hua hua

mama hannah said...

tuhla..terkejut besar aku germany boleh kalah dgn spain..terer betul mr paul tuh..ish ish ish

Nanak said...

go go spain..:)

ArELeEz said...

buat suspen jer.. fuh!