expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

July 7, 2010

Sekali Datang Memang Pulunlah

Saya bukan peminat bola. Kalau tengok pun rasa terpaksa sebab Mr Hubby nak tengok. So segala EPL, Champion's League, Serie A ke memang tak amek tau. Taulah nama² glamer mcm Wayne Rooney, Lampard, Messi tu tapi tahu pun sebab Mr Hubby suka bercerita. Eh, bila suami cerita, isteri wajib dengar. Paham tak paham belakang kira. Ampun banggggg...

Anyway, bila yang sekali dalam empat tahun ni muncul, barulah saya join sekaki dengan Mr Hubby layan bola. Agaknya aura World Cup lain kut. Esok pagi, awal pagi pulak tu, Germany lawan Spain. Fedulik kan penilik sotong tu, saya tetap sokong Germany. Sapa sokong Germany???

Sila angkat keyboard uols!



Pssst, tadi saya shopping tudung. *Motif?*

5 comments:

Ealyie said...

jgn kata kau je nyah, aku pon sama gitu.. astro tiap2 bulan aku yg bayo, tapi sejak dia nak HD tu aku suh dia tambah sndrik.. koser aku nk layan.. ngeh..:D

tapiiiiii.. sygnya kita tak sehaluan. Laki aku nk tgk Jerman kalah ngan Belanda!! ngeh.. aku ni atas pago jela. Mana laki sokong aku ikut jegh..:p
Tapi kalo hadap dia mmg aku akan cakap, ala Ba.. Jerman menang la taun ni, saje je nk bako dia.. ahahaha..

FAM said...

Ely: Husband aku sokong dua². lg kiasu. nak yg menang jek. hahahaha

honeylanz said...

has adalah atas pagar..sokong team fav mr.lanz..hehehehe

Queen said...

ahaha..tak sanggup angkat keyboard..nampak pelik sangatplak kang..wakakkaka

mama hannah said...

aku x de la penyokong tegar mana2 pihak..tp aku rasa germany menang la..heheheh