Bulan may lepas saya ada buat review sebuah restoran baru berdekatan rumah saya. Namanya Istana Bambu. Kalau tak ingat, nah saya bagi link dia. Dan, ntah macam mana tergerak pulak hati ini nak tengok balik entry itu. Gerak hati biasanya betul. Rupa² nya wakil dari Istana Bambu itu ada meninggalkan jejak (komen) pada entry saya tu. Wahh! Bangga mak nyah. Maknanya mereka acknowledge kehadiran review saya tu. Terima kasih. Jasaku kau kenang. Eh tiba-tiba.
Dan tadi sebab tidak ke mana tengah hari Jumaat ni,selamat wallet haku saya tengok account Nuffnang saya. Saya singgah di analytics. Dan, saya dapati istana bambu adalah keywords paling banyak yang mengena.
Dan tadi sebab tidak ke mana tengah hari Jumaat ni,
Tengok! Tengok! Sampai dekat 100 kali keywords yang sama untuk minggu ini sahaja. Kalau di timbang kira dari mula entry itu keluar, hmm...berapa agaknye ek? Kepada pihak pengurusan Istana Bambu, saya awal² cakap sama-sama sebab saya tahu korang mesti nak cakap terima kasih kan. Hahahahahahahaha
Anyway, satu pesanan kepada pihak pengurusan Istana Bambu, "Have you ever heard of gratitude vouchers?" ngeeeeeeeeeeeeeeeeee
Anyway, satu pesanan kepada pihak pengurusan Istana Bambu, "Have you ever heard of gratitude vouchers?" ngeeeeeeeeeeeeeeeeee
2 comments:
so the next time u pegi lg, sile jumpe manager dia cakap "saye la yg buat review pasal resotran encik dlm blog saye tue...kalau makan free harini pon sedap kannn" hehehe
haha, ayat last tak blh blah =p
sis, sy dah tukar link blog..nih yg baru yp2kl.blogspot.com
Post a Comment